Sve vijesti

  • Ivan Brozović

    Kreativnost vs. Medijski zakup – isključuje li jedno drugo

    Na ovogodišnjem IAB Bulgaria Mixx Awards 2023 događaju u organizaciji IAB Europe u Sofiji predstavljeni su najnoviji trendovi u digital...

  • Ivan- IAB Bulgaria

    Na koji način najjednostavnije unaprediti pitch procese?

    Na ovogodišnjem IAB Digital Day događaju u organizaciji IAB Europe u Sofiji predstavljeni su najnoviji trendovi u digital sferi na forumu...

  • cof

    Upoznajte mlade talente Lanu Kršul i Tomislava Vranjkovića

    U okviru Young Lions Croatia takmičenja, mladi lavići Lana Kršul, Account Manager iz UM Zagreb i Tomislav Vranjković, Junior Media Planner iz zagrebačke agencije Initiative osvojili su drugo mesto u kategoriji Mediji. Ove godine cilj takmičenja imao je humanitarnu temu i karakter – ukazati na važnost suzbijanja energetskog siromaštva, ali ujedno istaknuti mlade talente i

  • fd53fce648

    UM Impact Day u znaku solidarnosti

    Zaposleni u preko 50 zemalja u kojima posluje globalna agencijska mreža UM obeležili su Impact Day (Dan uticaja) demonstrirajući zajedništvo i solidarnost podelivši na društvenim mrežama svoje aktivnosti služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld. Kao i prošle godine, i ovaj UM Impact Day održava se virtuelno zbog pandemije virusa COVID-19. Novina je da će ova manifestacija prvi put biti obeležena tokom dva dana,

  • opevani-junaci

    Nagrada MIXX za UM Zagreb

    Na ovogodišnjem takmičenju MIXX Awards Croatia agencija UM Zagreb dobila je nagradu u kategoriji Cross-Media Integration Campaign za “Opjevani junaci” realizovanu za Zagrebačku pivovaru (brand Ožujsko pivo). Cilj projekta bio je da se osmisli nadogradnja društveno odgovorne kampanje Ožujskog piva i omogućiti građanima širom Hrvatske da zahvale običnim ljudima koji su u 2020. godini pokazali svoje junaštvo

  • vedran-veres-2

    Vedran Vereš: Digitalni marketing klijentima postaje sve bitniji

    Glavnih trendova na domaćoj marketinškoj sceni ima nekoliko, oni prate svjetske trendove, ali se pojavljuju nešto kasnije i s odmakom, te se različiti trendovi pojavljuju različitim intenzitetom. Veliki je trend u svijetu, a kad nas se upravo događa, digitalni marketing i oglašavanje. Kod nas digitalni marketing postaje sve bitniji klijentima, pa se sada uključuje

  • Pozornost milenijalaca je 12 sekundi, a generacije Z samo osam sekundi

    “Pozornost milenijalaca je 12 sekundi, a generacije Z samo osam sekundi”

    Svaki klijent, pa čak i kampanja može imati različiti miks kanala koji će maksimizirati uspješnost prijenosa komunikacijske poruke. Aktualni trendovi u konzumaciji medija, poslovi budućnosti, medijski i digitalni alati koji kampanjama i reklamama daju dodanu vrijednosti te privlačenje pozornosti ciljane publike teme su o kojima smo razgovarali s Ivanom Brozovićem, voditeljem online tima u kreativnoj

  • UM_zagreb-750x375

    Ivana Žulj promovirana u direktoricu strateškog planiranja

    Osim zaduženja koja će preuzeti s novom pozicijom, Ivana je angažirana i na promociji projekata i istraživanja tima Polaris u Hrvatskoj   Menadžment najučinkovitije medijske agencije u Hrvatskoj prema Effie Worldwide Indexu 2019 te agencije koja je Effie Grand Prix nagradu u Hrvatskoj dosad osvajala čak četiri puta, unaprijedio je Ivanu Žulj s pozicije strategy managera u direktoricu strateškog planiranja (strategy director),

  • Universal-McCann_Nina-Jocić-1-750x375

    Mladi lideri – Nina Jocić: Nema boljeg posla od onoga koji iskreno voliš jer ti jedino u njemu za neuspjehe nisu krivi drugi i drugačiji, nego ti sam

    Dosadašnje iskustvo Nine Jocić u prodaji, u digitalnoj agenciji te posljednje tri godine u Universal McCannu, gdje radi na poziciji Online Media Account managera i kao voditeljica Online tima, formirali su način razmišljanja koji ne priznaje „nemoguće“ kao odgovor.  Osim u posao, zaljubljena je u učenje i poučavanje. Njezina impresivna akademska karijera omogućila joj je da predaje

  • Linkedin_DisplayImage_1200x627 pix

    Effie i WARC potvrdili: Najučinkovitija smo medijska agencija u Hrvatskoj!

    Prema rezultatima Effie Worldwide Indexa 2019, koji na temelji na nagradama i priznanjima ostvarenim na nacionalnim Effie natjecanjima u 2018., UM Zagreb najučinkovitija je medijska agencija u Hrvatskoj. Prema bodovima prikupljenim na temelju osvojenih nagrada te broju finalista, UM Zagreb nalazi se na diobi drugog mjesta u ukupnom poretku te smo jedina medijska agencija u